Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia - 22 januari 2011 11:36

Hello!!

 

Jag har precis vaktat jag ligger kvar i sängen och orkar inte gå upp men man måste ju gå upp någon gång ialla fall.Jag är inne på fb (facebook)

och skypar kanske ska titta på "Förortsungar"

den är jätte ni borde titta på den filmen,det finns en bok också som handlar om samma peroner och sont.

Ja detta var allt för den här gången skriver snart igen.

 

Kram//Loki <3

Av Felicia - 19 januari 2011 13:25

Hello!!

 

Jag kom precis hem från skolan hade ont i huvet så fick gå hem men jag missade Träslöjden men det gör inte så mycket gillar ändå inte min lärare.Men kanske inte kommer till skolan imorgon men i sånna fall så kommer jag ju bloggga för jag har ju inte bloggat på typ någon månad!!Men jag hoppas att ni kan kommentera och ställa frågor för svarar på allt!!

 

Kramizz//Loki<3

Av Felicia - 8 januari 2011 12:33

Hejsan!!

 

Igår var min kusin hemma hos oss för hans syster hade fest hemma.Vi gick ut med deras hund,vi kom till en skola där det fans sånna hära skydd som brukar finnas på träden.Då hade några tagit bort den och dem är jätte skön på ena sida men på den andra sidan är den bara "skit" hal.Vi satte på den mjuka sidan och man åkte jätte snabbt.Men det gorde jätte ont i "Rumpan" för det var som små gupp som man hoppade på och de gjorde ont.Detta var mitt inlägg.Men lovar att dt blir mer!!

 

Kramizz//Loki <3

Av Felicia - 8 januari 2011 11:44

Hello!!

 

Ligger i sängen med min kusin ovh min bror och bloggar.Min bror är en riktig Codnörd,han satt hela kvällen igår och bara spela.Min kusin har en hund som heter Tara,vi var ute och gick med henne,det var kul.Jag hoppas att ni vall kommentera och ställa frågor.

 

Kramizz//Loki <3

Av Felicia - 7 januari 2011 10:19

Tjabba!!

 

Igår när jag var hos min kusiner så fick jag och min kusin reda på att vi skulle åka till Tunisien.Jg tycker att  det ska bli jätte kul.Vi kommer åka med min mormor ,hon tar med sin 2 barnbarn till ett land och nu så var det våran tur att åka jag hoppas att jg kommer ha det jätte kul.Men man  vet ju aldrig vad som kan hända.Ska ni åka utomlans i år?? Vi kommer åka den 4 Juni så jag kanske inte kommeratt blogga på en vecka efter det men jag sk försöka att ta bilder så kan jag lägga upp några,så får ni se.

 

Kramizz//Loki <3

Av Felicia - 7 januari 2011 10:12

Hejsan-mejsan!!

 

Jag var hos min kusin igår jag hade jätte roligt men alla är äldre än mig men jag hade treligt ialla fall.Mina en akusina har en hund som kom och den var jätte lös i magen så den "Bajsade" i min kusins rum.(Tur att det inte var min hund)Hehe.Sen när vi gick ut med hunden så gick vi förbi en skola där det fanns en ruchelkana och mina 2 kusiner åkte men jag var ju tvungen attt hålla hunden.Men sen så åkte jag ialla fall,det var kul.Men det var snö längst ned så jag fick in jätte mycket snö innan för jackan.

 

Kramizz//Loki <3

Av Felicia - 7 januari 2011 10:07

Hello!!

 

Jag var igår och hämtade en hund från min pappa,och nu så har vi honom hemma hoss oss det har varit jätte kul att varit Hundvakt elr man kanske inte kan siga att man har varit hundvakt men va har passat den över natten och snart ska han åka ifrån oss :(

Jag vill att han ska stanna,han är jätte sööt.


Kramizz//Loki <3

Av Felicia - 6 januari 2011 13:06

Hejsan

 

Detta är min blogg jag hoppas att ni tycker om min blogg men detta är inte min första blogg.Jag har haft en blogg som hette godisgluffsaren men den är nu borta.Detta inlägg kommer handla lite im mig.Jag är en 11 årig tjej som har intressena datan,sorta,kompisar och sin famil.Mina favorit artister år Molly Sanden,Erik Grönwall och Justin Bieber.Mina favorit färger är röd,rosa,blå och svart.

Ja... detta var lite fakta om mig och jag hoppas att ni  kommer att följa min blogg.

 

Kramizz//Loki <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vart vill ni hällst åka??
 Tunisien
 Turkiet
 Spanien
 Australien
 Frankrike
 Findland
 Ryssland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards